.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرحله پایانی نصب سامانه هواشناسی RVR در فرودگاه ساری
عملیات نصب سامانه هواشناسی RVR در فرودگاه بین المللی شهدای ساری به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

به گزارش شمال نیوز، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: بمنظور ارتقای سطح ایمنی پرواز‌ها و سیاست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر توسعه فرودگاه‌های استان ، همزمان با نصب سامانه کمک ناوبری ILS عملیات خرید و نصب سامانه RVR هواشناسی نیز در دستور کار سازمان هواشناسی کشور قرار گرفت.

او افزود:این سامانه با همکاری تنگاتنگ سازمان هواشناسی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خرید و تحویل فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد و طی یک ماه گذشته عمده عملیات کابل کشی ونصب دستگاه و فیبر و ارتباطات و نصب تابلو‌های فنی مرتبط انجام شده است.

وطن خواه با اشاره به اینکه در این راستا اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های انجام گرفته و مساعدت و همکاری بیدریغ حوزه معاونت عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با تدوین و طراحی طرح‌های پروازی بتوانیم در پاییز امسال از خدمات این سامانه‌ها بهره ببریم.

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه فرودگاه‌های استان، افزود: مراحل خرید و تملک اراضی طرح توسعه و عملیات دیوارکشی بتونی حفاظت پیرامونی فرودگاه نیز در حال حاضر به اتمام رسیده است.

وطن خواه گفت: اجرای پروژه طرح فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی و زهکشی، روند توسعه فرودگاه شتاب قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از طرح عظیم توسعه فرودگاه شهدای ساری خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران همچنین به شروع عملیات توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه شهدای رامسر اشاره کرد و افزود: این پروژه شامل بهسازی ترمینال و توسعه ۱۲۰۰ متری آن، افزایش حدود ۵۰۰۰ متر مربعی فضای اپرون در قالب طرحی با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز و امید می‌رود ظرف یک سال آینده به بهره برداری برسد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.